måndag 16 april 2012

Bullfest bullfest hela dan

Vår älskade Evelina fisen fyller 4 år idag. 4 år!!!!!! Det går alldeles för fort! Jag våndas och blir stressad när jag tänker på att snart har det gått några år till o då ska hon börja skolan.... hjälp!!! Lilla Fisen.... =).

Idag har Evelina haft kalas på dagis, hon hade med sig chokladbollar med rosa cocos på som vi gjort och bjöd på.
  Ikväll kommer här öppnas massa presenter o morfar, mormor o morbröder kommer på kalasfika.

I fredags bakade jag bullar efter att jag kom hem från jobbet, stora bullar blev det. Specialbeställt av herr Karlsson.



I lördags skiftade vi däck på bilarna, jag böt 6 av 8 däck =) hihi.... Konstigt som det låter så är det kul att byta däck tycker jag... Att lossa bultarna är kul!!! Haha =)

I går fixade Evelina o jag till bakelser som vi senare bjöd farfar, farmor, farbröder mfl på. Dom kom på kalas igår. Så det var full ös hela dagen.






Fortsättning följer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar