fredag 30 november 2012

Jag ser det snöar...

Jag älskar vinter och snö. Jag blir glad ända in i själen =)
  Nu har snön kommit som säkerligen ingen missat och det är sååå härligt!

Vi tog fram pulkorna idag på eftermiddagen och har hunnit åkt nerför källarkullen här på gården några ggr innan det blev för mörkt och Jimmy blev lite mörkrädd... sötnosen där.. =)
  Jag har advents/jul pyntat under veckan, riktigt allt är inte framme ännu, blir nog av i helgen! Har gjort pepparkaksdeg efter min kära mormors goda recept så det blir pepparkaksbak i morrn el på söndag!

Tomtar på rad.
Hemmapysslade tomtar.
Fr. v. Pappa Johan, Evelina, mamma Marthina.
Återstår en till Jimmy!




I morrn är det "julskyltning" framme på byn, säkerligen inte mkt att se men brandstationen har öppet hus där man även får åka brandbil så vi ska fram så barnen får titta lite =).
  På eftermiddagen ska Evelina till granntösen Alice o leka lite.

1 kommentar:

  1. Hej svejs !! Visst är det mysigt, det blir julkänsla på en gång, kan inte vara en bättre första advent. Kramar

    SvaraRadera