onsdag 19 december 2012

Fortsätter på kuddtemat...

Idag har vi haft JULBORD på jobbet! Det var lite extra att göra med maten men en jobbarkompis kom in i köket och hjälpte mig lite =)
  Maten var iaf jättegod (måste jag säga=). Jag trodde jag kommit ihåg att ställa fram allt på julbordet men när jag kom hem idag så slog det plötsligt mig att jag glömt ställa fram rödbetssalladen!!!! Men det var nog ingen större fara för ingen nämnde det.

  Igår kväll kollade jag igenom min sylåda (som jag haft sen jag var 10, typ) och hittade en påbörjad kudde som jag håller på att brodera hjärtan på, den har säkert legat där i nåt år. Många projekt igång samtidigt så blir ofta nåt bortglömt en tid... Så nu kanske det kan bli en kudde till kökssoffan av den.

Två dagar kvar att jobba och det ska bli skönt med lite jullov!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar