tisdag 21 februari 2012

Man måste fan va professor i allting!!!!

Var är tiden? Var är orken?
  Jag är så trött hela tiden, har en inre stress som troligtvis beror på allt detta jäkla jobbsökande, kravet som ständigt sitter i hjärnan att jag MÅSTE hitta ett jobb! Alla h-vetets papper som ska skickas hit och dit bara för att man är arbetssökande och har ett vikariat o bla bla.... Sen ska man vara professor för att veta med säkerhet att man inte skriver i något fel i blanketterna!!! Men var finns jobben?!?? Hjälp mig nån som kan o vet!

Vår älskade Jimmy har iaf fyllt två år, han fick mkt bilar o traktorer precis som han vill ha! Denna tårta gjorde jag till honom... den var mkt god


Vi åt även glass med ljus i...


Har börjat springa lite på kvällarna 2 - 3 dagar i veckan. Väldigt skönt att komma ut o röra på sig lite, blir en sisådär ca 3 km, inte mkt men ändå.

Evelina har börjat bli intresserad av att åka längdskidor så jag letade på mina gamla EDSBYN som hon har att åka på. Men vi har dessvärre inga maka stavar till, hon får använda en normalhög barnstav och en lite kortare...


 Jimmy får hänga med i pulkan




Efter skidåkningen blev det puffhäng! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar