torsdag 2 februari 2012

Börjar längta efter våren...

Toodelidoo! 
Nu var det länge sedan jag skrev, har liksom ingen inspiration och ingen tid känns det som...
  Det är kallt och det har kommit ganska mkt snö iaf, härligt! Men jag börjar längta efter våren... tänk när man får göra vårfint på altanen och kunna sitta ute o fika.

Vad har hänt de senaste två veckorna då..??? inte mkt egentligen.
Förr förra helgen var vi till min kära morfar i Sandviken på 80 årskalas, mina moster o morbror var också där med sina familjer. Det är en evighet sen jag träffade mina kusiner, alla har blivit så stora! Det var en kul trevlig dag!

I lördags var jag o Johan in till Uppsala och handlade födelsedagspresenter till Jimmy som fyller år nästa torsdag, den 9. Det blev både bilpussel, bilsängkläder och traktorer =).

En liten uppdatering av vad som hänt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar