torsdag 19 januari 2012

HJÄLP, jag har blivit VOLVOnörd!!!


"Volvokoncernen daterar sitt ursprung till 1927 då den första Volvobilen rullade av produktionslinjen vid fabriken i Göteborg."  (citat tagit från www.volvogroup.com)

Jag har inte tänkt direkt så mkt på det tidigare men det är ju bara att inse fakta, jag har blivit volvofrälst. =)
Har aldrig gillat volvo, utan någon egentlig anledning, har alltid sett volvo som en traktor, en jäkligt bra traktor å andra sidan=), men nu har vi två st volvo och dom är så sköna att köra. Lätta och med komfort. Bra familjebilar. Säkra!
Ja vi fick igång vår V70, eller vi.... Johan fixar allt!!! Tack vare kära far o mor som införskaffade en ny tändspole på en skrot.
Det var alltså en tändspole som gått sönder, nu pratar jag som att jag kan allt men så är inte fallet. Jag lägger bara upp fakta. Det är också tack vare en volvofantast på Johans jobb som sa direkt att det var det som var felet! Tack alla experter!

För många år sedan när jag o Johan flyttade ihop hade jag en ford och gillade inte volvo men som Johan gjorde, då målade jag denna....






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar