onsdag 4 januari 2012

En syndig men trevlig dag.

Jadå vad säger man... här ska man börja ett nytt hälsosamt smalt år och vad händer....

1: chefen bjuder på underbart god semla på rasten
2: efter jobbet så var jag och barnen och fikade hos Sandra princessfjärten Forebäck som hade bakat en jättegod kladdkaka med chokladbitar i. Det måste jag prova och ha i själv någongång.

Man kan ju inte tacka nej när det bjuds eller hur?!??? Jimmy trivdes mkt bra hos familjen Forebäck för där fann han både traktorer och högljudda bilar och Evelina lekte med lilla Mimmi.

Förresten så har jag fått förlängt vikariat hela februari också. Och jag är bara glad för det, så länge jag inte har något fast jobb på gång så vill jag gärna stanna kvar så länge som möjligt.

Med posten idag kom 2012 års Eckerökatalog med stugor och hotell att hyra på Åland, vilket vi funderar på att göra i sommar.

Sista jobbdagen i morrn för veckan sen på fredag ska det bakas för då väntas finbesök från Enköping. Kompisar på besök, det ska bli riktigt trevligt!



1 kommentar:

  1. Det fina besöket från Enköping ser också fram emot fredagen! =)

    SvaraRadera