tisdag 25 september 2012

Fisens nya mössa

Nu har jag stickat klart Evelinas mössa, blev inte den jag först började med som visas i tidigare inlägg. Den blev inge bra så det var bara att börja om från början o göra en ny. Denna blev jag väldigt nöjd med o jag tror Evelina tycker om den också! =)


Idag var jag o barnen in i den lokala hobbyaffären. Fanns såååå mkt man skulle vilja ha!!
  Vårt ärende var att hitta en present till Evelinas dagiskompis som ska ha kalas på söndag som Evelina är bjuden på. Hon är överlycklig över att få gå på kalas utan mamma o pappa =).
  Vi hittade iaf en present som jag hoppas kompisen gillar.

Jag var även tvungen att kolla om nå garn, har letat efter nåt jättegrönt garn som jag kan sticka en mössa till Jimmy. Och den som söker, den finner! Jag hittade ett bra grönt garn plus att det blev ett svart nystan också. Så det blir en helgrön mössa till Jimmy och Johan vill ha en svart/grön.
  Bara att börja sticka då med andra ord =)


Nu ska jag göra hemmagjorda köttbullar, mumsfillibabba, till kvällsmaten!! Det är man inte bortskämd med!! Men tonight is the night... =)

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar