onsdag 5 september 2012

VAB- dagar

Är hemma o vabbar, halva måndagen, igår o idag. Men i morrn blir det jobb o dagis igen.
  Jimmy ligger ute i vagnen o sover och Evelina sitter i soffan o tittar på smurfarna.
Ingen av dom har haft någon feber (ännu) men dom är snoriga o lite hostiga. Som vanligt nu när dagis börjat igen.

I måndags kväll var jag på homeparty hos bästa Sandra med inredning. Alldeles för mkt fint fanns det!!!! Jag beställde iaf ugnsformar som är hjärtformade, rosa =) mkt fina. Sen blev det även en fin glasburk som man kan ha som prydnad i köket, fin att ha stå framme med t ex havregryn i kanske..!??? Återstår att se vad det blir när den kommer hem. =)

Har blivit lite vabb pyssel här hemma mellan vilorna....


Evelina har klippt o klistrat, det blev en gubbe med tofflor =)
Hon döpte den till Ida Karlsson =)
Evelina är min stjärna =)
jag klippte o klistrade den här stjärnan.


 

Nu blir det en kopp kaffe i soffan med min mösstickning! =)
 


1 kommentar: