torsdag 7 juni 2012

Dåligt samvete....

Är det bara jag eller finns det fler därute som lätt får dåligt samvete när man är hemma från jobbet... vare sig man själv är sjuk eller barnen.
  I tisdags var jag hemma o hade feber, var frisk igår när det var röd dag. Igår kväll när Johan o jag sitter i soffan hör jag Evelina som gråter uppefrån sitt rum. Jag går upp o kollar var det är... och hon är täckt av spyor och då menar jag riktigt full av den äckliga skiten!!!!! Och hela hennes säng!!
  Man känner bara en djup jävla suck som kommer från en själv. NEJ!!!! SNÄLLA!!!
Bara att skicka ner henne till Johan som får ge henne en riktig dusch, medans jag tar tag i hörnen på lakanet o gör som en säck av alltihop, jag bara tänker... jag kastar siten i soptunnan, jag orkar inte stå o duscha av allt för att sen tvätta allt...!!!!!! Ibland kännas bara allt så jobbigt, man går o irreterar sig på ALLT!!!!! Dels irreterar jag mig på att jag får dåligt samvete av att vabba. Herregud det händer väl alla!! 

Sen blir jag irreterad av allt fläsk på min kropp, igår när jag skulle klä på mig för att vi skulle åka till barnens kusiner så böt jag säkert om minst 3 ggr innan jag var ganska nöjd!!!! FAAN att man bara äter o äter. Ibland finns det inget stopp... Har blivit så jäkla sötsugen!! Inte bra!!! Måste börja ta tag i det här... Man börjar träna, sen blir man förkyld och kan inte träna... sen dröjer det länge innan man börjar igen!!!!

Inget roligt inlägg detta, men jag var tvungen att skriva av mig lite!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar