tisdag 26 juni 2012

Nu ska vi ut å ro

Toodelidoo kära vänner! Detta inlägg skriver jag från mobilen... så jag garanterar inte att det blir nåt bra upplägg av det hela. Det blir så konstigt, för tidigare inlägg skrivet från mobilen blir det bara kattskit av! Även om jag byter rad för att det ska se snyggt ut och vara lättare att läsa för er så blir det iaf ett enda stycke av det hela!!!! Varför vet jag inte. Är det nån som vet så hojta gärna till =) Dessutom så kan jag inte publicera bilder!!! Mkt tråkigt tycker jag. OBS att det är från mobilen det inte riktigt funkar som det ska..... När Johan fyllde år för dryga veckan sen så fick han pengar för att köpa ett roddmaskin. Han beställde en och den kom hem igår. Så självklart provade vi. Det var mkt svårare än jag trodde, svårt att hitta rytm. Men man måste ju försöka =) Idag skrev jag på jobbpapper för en termin till (till att börja med) Känns riktigt bra. Kan komma att bli fast om jag har tur. Men jag vill inte ta ut nån seger i förskott. Chefen sa att dom var så nöjda med mig och strävar efter att jag ska vara kvar men det beror alldeles på barnantal och hur många platsansökningar som kommer in... I HOPE, I WISH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar