söndag 10 juni 2012

Kakbak i Långarsbo- City

Lite positivare attityd i dagens inlägg jämfört med det förra..... =)



På lördag, den 16 juni fyller Johan år. Därför har jag bakat lite grann idag. Det blev mockarutor, bondkakor, daimsnitt o häromdan bakade jag bubbla knäckflarn med chokladsmörkräm imellan!

 MOCKARUTOR
 BONDKAKOR

DAIMSNITT


När man väl sätter igång med bakning så blir det många sorter på en gång. Så nu är frysen laddad!


Johan o jag har länge funderat på att skaffa nya telefoner... jag har en vanlig enkel telefon som det går att ringa o skicka sms, mms o sådant enkelt på. Johan har en lite mer avancerad men den börjar bli lite seg o dålig.
  Så nu har vi beställt nya telefoner, nya smartphones som det nu så fint heter med dagens teknik.
NOKIA fan som jag är så blev det en NOKIA lumia 800. Dom kommer nog i mitten av veckan så vi längtar förväntansfullt =)... Får se om man kanske börjar blogga mer då när man kan använda mobilen, det återstår att se...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar