fredag 16 december 2011

Host, prosit, snörvel

Ja, ungefär så låter det när jag är i farten med min förkylning som verkligen brytit ut nu.
Inte kul men jag hoppas att det går över till nästa helg! Och Evelina är också förkyld.

Idag var det julbord på jobbet, maten som jag och en annan lagade själva till barnen och oss personal. Det var riktigt gott fast mina smaklökar inte är som dom ska...
 Jag hade även bakat muffins till efterrätt vilket var uppskattat av både vuxna och barn. Barnen är så söta, många av dom säger att jag lagar god mat, det är kul att höra =) att man gör ett bra jobb!
  Men nu är det bara en vecka kvar på min vikarieanställning, tråkigt tycker jag, kommer sakna det.

Efter jobbet blev det en tripp in till Uppsala och Willys med familjen för att handla till julen. Skönt att få det överstökat idag så man har hela helgen på sig att göra köttbullar och godis!!! =)
  Vi åkte vår skrutt rallybil in till stan pga att bromsarna ligger på hela tiden på volvon (inte kul att åka långa sträckor). Men allt gick in i bagageutrymmet, förvånansvärt stort utrymme i en seat toledo. Men den blev förstås baktung, så i varje gupp som fanns på vägen så lät det skrap och däcken tog i i hjulhuset! Men vi kom hem välbehållna =)

Nu på kvällen tittade jag och Johan på WRC svenska rallyt 2011, det är kul att titta på rally! Skulle vara kul att prova. Folkrace skulle jag vilja prova. Det är mkt man vill och mkt man vill ha innan man faller av pinn! =)


GOD NATT, nu ska jag kurera mig med en god natts sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar