onsdag 21 december 2011

Kokar julskinka

Nu har jag ställt stora kastrullen på spisen och ska koka julskinkan. Själv så äter jag inte julskinka, har aldrig gjort det, är inte så förtjust i det! Men jag blev så besviken när jag tog bort plasten och nätet.... det är nån jäkla klåpare som styckat denna skinka!!!!!!!
  Den är liksom "delad" men sitter ihop lite grann, sen har dom vikt ihop skinkan så den ser rund och fin ut i affären!!! Jag blir så arg!!!!!! Vi kommer då aldrig att köpa en skinka från det där märket igen iallafall!!!! Besviken och arg!!!!!!!!!!

Men nu till något roligare.
Min chef sa till mig idag att dom är så nöjda med mig och jag lagar så god mat! Tänk vad kul det var att höra det!!! Man blir så glad!
  Dessutom fick jag förlängt till januari ut. Vad kul! Så nu jobbar jag i morrn sen är jag ledig tom den 2 januari.



Mina tomtar!



Här ska det ätas Lindor kulor!! Mmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar