onsdag 14 december 2011

Våra älsklingsfisar


Finns det nå sötare barn än sina egna!? NEJ!!!! Så tror jag alla föräldrar tycker. Underbara barn!

Onsdag alla redan, känner att det är en förkylning på väg insmygandes, inte kul!
  I måndags på jobbet stannade jag kvar några timmar extra för att baka lussekatter till deras luciauppvisning som var på tisdagen. Blev klar med bakningen typ tjugo i fyra och Jimmy o Evelina hade sin uppvisning kl 16 på deras dagis... stress stress stress. Men det gick bra, jag hann och plockade upp Johan efter vägen också.. =) Dom var så fina där dom tågade.
  Dom var utomhus så barnen hade overaller under dräkterna, Jimmy såg ut som en äkta röd michelingubbe! Han var så söt!

I morrn på jobbet ska jag baka muffins som vi ska ha på julbordet till barnen på fredag. Det blir pepparkaksmuffins med vaniljfrosting och skumtomte uppepå =).
 

Den här bilen köpte jag på loppis i höstas för ynka 20 kr, inget fel på den alls. Nu har vi tagit in den ( den har stått ute hela hösten) och Jimmy åker från köket in till vardagsrummet, från vardagsrummet in på toan, tillbaks till köket, sen backar han lite och gör lite brumm brumm och tut tut ljud. Han älskar att åka på den helt enkelt!!!


Nu väntar bröllop med bönderna! God kväll!

1 kommentar: