tisdag 16 oktober 2012

Julgardiner

Tiden går fort, om en & en halv månad är det dags för adventspynt. Så idag tog jag mig friheten (med lite smakråd från Johan) att beställa nya fräscha julgardiner till vardagsrummet.
  Kör bara på med samma gamla gardiner år efter år... men inte i år =)

Kolla in de nya gardinerna.
  Det kommer bli så fint o mysigt!

Nästa helg, den 26 - 28 okt ska jag o Johan fara till Karlstad. BARA Johan o jag! =)
  Kommer sakna fisarna men det ska bli skönt att komma bort en hel helg o bara vara...
Passa på att införskaffa lite julklappar till barnen, önskelistorna är ju väldigt långa!
  Bo på hotell Clarion hotell Bilan, ett gammalt fängelse!
Tänk att smaska i sig hotellfrukost i lugn o ro =) det behöver alla föräldrar =).

3 kommentarer:

  1. Vilka fina gardiner!!!
    Ja, alla behöver lite egentid i bland så ni gör helt rätt i att åka i väg lite! Ska försöka fixa det oss också, firar ju 10 år snart, men än så länge vet inte U om mina planer *tihi*
    Det är synd att vi bor en bit från varandra, skulle vara så kul att ha en liten "pyssel & syjunta" i hop :)
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda!
      Oj 10 år! =) Ja då måste ni ju fira!
      Allt bra med er annars? Med lille Felix? =)
      Ja det var en bra idè, skulle va jättetrevligt att "junta" ihop!
      Kram

      Radera
    2. Jajemen, karln har stått ut med mig i tio år :)
      Det är bara bra med oss, Felix växer så det knakar, 3 cm på 3 veckor, den du! Han kommer växa om mig när han är 5, typ. :p
      Vi får ha en virtuell junta, och uppdatera den lite reallife då och då :)
      Kram kram

      Radera