tisdag 30 oktober 2012

Ute på hal is...

Nyss vart ut på en joggingrunda i mörkret! Shit va halt de va på vägen!!! Man kunde åka "skridskor" med skorna, som tur var kom det inte så mkt bilar. Lite läskigt annars när de e så halt! Annars gick det förvånansvärt bra att springa idag när jag varken gymmat på en och en halv vecka el sprungit på två...

Idag har det varit planeringsdag på barnens dagis så jag tog föräldraledigt idag. Vi tog oss till bästa Emelie i Heby o hälsade på och tog en lekdag hemma hos dom. Det bjöds på marängswiss (mums) och pizza! =)
  Det var en mkt trevlig dag!

Igår hade vi planeringsdag på jobbet, då frostade jag av frysen =) o bakade bröd! Bra jobbdag! Plus att vi personal åt lunch på det lokala gästgiveriet! Mkt trevligt o roligt va det! Tänk att man har så roliga - trevliga - underbara jobbarkompisar!! =)
 Efter jobbet var det meningen att jag o barnen skulle gå ner på gymmet så jag fick röra på döfläsket men jag kände helt enkelt inte för det så vi åkte hem o klippte o klistrade istället!
Detta blev resultatet!

Pumpor! De översta har Jimmy gjort (med lite hjälp av mamma)
 och de nedersta har Evelina gjort.

I morrn blir det jobba igen för mig, Johan ska vabba med Jimmy för han har feber och Evelina ville åka till dagis... så får det bli!

1 kommentar:

  1. Fina pumpor, det är riktigt roligt att klippa o klistra,,,,

    SvaraRadera