tisdag 13 mars 2012

Fel byxstorlek?

Byxor, främst jeans. Det är inte lätt att hitta byxor som sitter perfekt. Köper jag rätt storlek till midjan/magen så är dom för små i låren så då blir det att man köper lite större midja för att dom ska bli större i låren men då halkar byxorna ner.
  Idag har jag ett par jeggings på mig (leggings fast i stretchdenim) och dom bara halkar ner o halkar ner... jag blir tokig!!!!!! Det är inte så kul att behöva upp med jacka o tröja för att dra upp byxorna efter varje ggn man suttit i bilen t ex. Har jag för stor mage el för stora lår. Men men... det är iaf mitt stora problem.

Har börjat städa lite på altanen, nu ska det bli vårfint. Fattas några fina utemöbler. Vi har fått ett bättre begagnat bord av svärföräldrarna men det är fortfarande kvar i Enköping. Har hittat fina stolar på IKEA som jag vill ha, men allting kostar ju....

kolla in länken nedan...

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40211637/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar