fredag 2 mars 2012

Oh my god


Johan har varit kreativ, vad tycks?!? En modern förkortning gjord av populärt gammalt duplo. =)



Helgen är här, vad skönt. Det är alltid skönt med helg, även om jag bara jobbat 3 dagar denna vecka och vabbat två.

 Idag har jag varit och klippt mig, det blev kort, väldigt kort, men jag trivs bäst i det.

I morrn bär det av till Fyris Hov för att bada, vi har inte sagt nåt till barnen men jag vet att dom kommer bli såååå glada! Efteråt funderar vi på att beställa hem lite smarrig kinamat mmmmmmmmmm.


Våra kära fisar har också varit kreativa. Dom har målat på canvastavlor. Jimmys till vänster, Evelinas till höger.
(blev dock inte så bra foto)



På söndag eftermiddag kommer kära vänner från Heby på fika, om deras lilla bebis inte har tittat ut då förstås. Men jag hoppas den kan vänta till på måndag iaf =), var så länge sedan vi träffades så det ska bli kul!!!


Här följer lite soliga "vårbilder" och därefter säger jag GOD NATT







1 kommentar:

  1. Hej hej! Vilken mysig blogg :) va härligt det ser ut i solen! Hoppas vi får mer av den nu :) Hade bra! /Martina :)

    SvaraRadera