onsdag 28 mars 2012

Suck.....

Jag säger bara det!!!!!!!!!! FY FAN I HELVETE för den jäkla a-kassan!!!!! Snälla gode gud, ge mig ett fast jobb så jag slipper ha någon kontakt med dom!!!!!!!!!!!!!!

Dom vill att jag ska deklarera om ett kassakort så att det ska bli RÄTT och tror ni att det blir det... NEJ! Då har man tydligen deklarerat en extra betald dag... Jag vette fan!!! Jag kollade noga så det skulle stämma men men... det är väl bara låta det vara o betala o se glad ut. Det var väl jag som gjorde fel!


Är jag helt osynlig? Är jag en osynlig människa?
  Var in på banken idag, en kille stod framme vid disken, en tant står i kö efter. Jag kommer in o ställer mig o väntar på min tur. In kommer en "kärring!!!!!!" och tror tydligen att det är hennes tur efter den lilla tanten. Snäll o feg som man är så säger man ingenting! Men ändå, trodde hon att jag stod där för skoj skull eller??!!?

Kan aldrig någonting bara flyta på i livet. ALLTID är det något!!!!!!!!
Som jag sagt förr: man ska fan vara proffessor i allt så man aldrig gör fel!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar