onsdag 21 mars 2012

Min födelsedag!

27 År har gått. Jag säger bara det, herregud vad "gammal" man börjar bli. Men det är bara att bita ihop o leva på =).

Denna födelsedag har jag tillbringat hemma, vabbat som tidigare dar i veckan. Både Evelina o Jimmy har varit magsjuka, en mild variant, gudselov. Och Johan o jag har klarat oss, peppar peppar.... I morrn blir det iaf dagis o jobb igen. Ska bli skönt att komma tillbaks till jobbet!

Men det har varit en fin dag, vackert varmt väder, vi har varit ute lite grann.
  Min födelsedags middag bestod av en smaskigt god hemmagjord smörgåstårta.


Därefter kom mor o far o bröderna på fika. Av dom fick jag presentkort på IKEA =) och på Valbo Köpcentrum =). Ska köpa en rosa plånbok som jag sett på Glitter, haha =P


Fikat bestod av kakor o bullar och marängswiss, mmmm mmmm.


Av älsklingsJohan o älsklingsfisarna fick jag ett superstrykjärn (ett "riktigt" märke) o en bakbok. Mitt nuvarande strykjärn som jag köpte jättebilligt på "CO" är helt värdelöst, man får riktigt ta i när man ska stryka men jag tror det här nya är betydligt bättre!


Nu ska jag gå o titta i min nya bok o sen blir det läggdags!

GOD NATT!

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen och hoppas ni nu slipper mera sjuka!

    SvaraRadera
  2. Oj, när jag ser korten på Evelina så ser jag verkligen mig själv när jag var i den åldern, om det beror på att vi är släkt (även om det är ganska långt ifrån) eller om det är rena slumpen.. Men jag måste säga att vi var sjukt lika iafl! :) lite roligt :)

    SvaraRadera