måndag 5 mars 2012

.... jag reser mig igen...

... när jag ser in i dina svarta ögon, så ser jag mig i dig...



Jag vet inte om jag vågar säga detta men....


.... jag är glad över att Thorsten Flinck gick vidare och inte Sean Banan!!!!


En härlig helg har det varit med sol o bad, kinamat o cykling!
I lördags begav vi oss till Uppsala för att bada, barnen blev superglada när dom såg var vi skulle. Evelinas första kommentar var: "här jobbar Sandra!" (min svägerska =) Hon kopplade inte direkt att vi skulle bada! =) Men hon blev överlycklig! Det var lagom med folk trots sportlovsveckor, så det var skönt att det inte var smockat.

Efter badet gick vi o beställde med oss lite asiatisk mat som vi avnjöt när vi kom hem! Vi hann tillomed med en cykeltur i det underbara vårvädret!

I går söndag var granntösen Alice på besök och lekte med Evelina o Jimmy. Vi fikade ute i solen, tog en promenad och sen på em grillade vi korv ute.





Idag har jag jobbat och en liten fågel viskade i mitt öra att jag troligtvis får vara kvar till terminens slut!! Tjohoooo! Jag hoppas!!!

Nya numret av hembakat låg i brevlådan idag när jag kom hem... kvällen är räddad!
Man blir så inspirerad bara av att se omslaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar