lördag 17 mars 2012

Tjejkväll & spysjuka

I går kväll var jag hos bästa Sandra (prinsessfjärten) på tjejmiddag. Mkt trevligt var det med många skratt. BaraBabbel Malin, Pimpirellan Mimmi och Mrs Peachy Isabelle var också där.
  Jag hade med mig en liten gå - bort - present i form av påskris =)

När jag kom hem väntade en inte alltför rolig överraskning...
  Jag hann sova typ en timme sen kom Evelina in i sovrummet och sa att hon var törstig, vi gick ner och drack vatten sen upp igen. När hon kommer in på sitt rum hör jag ett splasch - ljud. Hon står o spyr och när jag tittar "närmare" så har hon redan spytt ner hela sängen. Jättekul kl tolv på natten. Så Fisen o jag fick sova på soffan inatt med en hink i beredskap.
  Jag hoppas hon blir bättre snart!!!!

TREVLIG HELG PÅ ER!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar