fredag 11 november 2011

ÄNTLIGEN!!

Äntligen äntligen är "matsalen" klar!!! Matsal och matsal är väl att ta i, men vår matplatshörn av köket är nu färdigtapetserat och målat. Min kära sambo tapetserade det sista i morse när jag var ute med barnen.



Detta är bilder på hur det såg ut före.




Det här är efteråt. Riktigt fint om ni frågar mig! =)
 
Sen är det hela köksdelen som är grön som ska målas om också..... så mkt måla. Man blir trött av bara tanken.

Idag har vi varit i Sandviken och ätit lunch på en av min sambo Johans favoritrestauranger. En hamburgebar som heter Monroes. Mkt goda hamburgare till bra priser! Och bra menyer för barn.
  Efter det blev det lite handling på Willys där dom bjöd på ostkaka och kaffe... så magen e fullproppad, fortfarande mätt men snart ska det kokas Tomtegröt. Sen väntas fredagsmys!!
  I morrn ska jag och Evelina baka pepparkakor, vi gjorde degen igår.

Ha en fortsatt trevlig fredag!



1 kommentar:

  1. gud vad fint det blev, vi får komma och våldsgästa er nån dag och se det i verkligheten!

    SvaraRadera