torsdag 3 november 2011

En vanlig sketen torsdag...

Jag ska börja med att tala om att jag ännu inte fått riktig ordning här....

Torsdag, ännu en vecka har snart gått och jag har inte fått något vettigt uträttat. Ligger i diskussion med arbetsförmedlingen och a-kassa om att jag ska få gå utbildning genom Af, men det går trögt.
 Jag skulle vilja ta CE- körkort, alltså tung lastbil med släp. Tänk vad coolt!! Det har jag velat länge men har aldrig tagit tummen ur ......... och gjort det! Jag tror det skulle öppna fler jobbmöjligheter för mig då.

Jag känner att jag vill göra så mkt... jag vill sy, jag vill måla, har börjat skissa på en tavla till Jimmys rum, vill sy en klänning till Evelina som hon kan ha på julafton, en riktig "festblåsa" hon gillar ju glitter. Men samtidigt håller vi på att tapetsera och måla i köket och det vill man ju också få klart så snart som möjligt!  Ibland har man alldeles för mkt i huvudet!

Här ovanför är en tavla som jag målat till Evelina. Den sitter alldeles vid hennes köksdel i hennes rum.
Tycker att den blev ganska bra =)

1 kommentar:

  1. stämmer precis in på dej !!!! min älskade dotter
    tusen kramar/mamma

    SvaraRadera