lördag 5 november 2011

...du och jag är bästa kompisar

Du och jag är bästa kompisar, så sa min dotter Evelina till sin lillebror Jimmy häromdagen. Hur gulligt som helst, eller hur??! Mina söta fisar =)

Summering av dagen.
  Packade in familjen i bilen och tog en sväng till Uppsala, handlade bl a Fars Dags presenter. Vi var in på Evelinas favorit varuhus... tro det eller ej, IKEA. Jag bara älskar henne. Mitt favvovaruhus också ju!!! Det blev lite nya krukväxter och annat smått och gott. Efter IKEA besöket var vi så kaffesugna så vi tog in på ett konditori i stan och drack världens godaste kaffe och jättegoda dammsugare. Barnen fick chokladbollar som det så fint heter =).

Efter Uppsala färden så har det bara varit lugnt, fixat o donat lite. Mina bröder kom på besök och åt av den utsökta pajen som var kvar sen igår.

Jo visst ja, köpte tre små supersöta minigranar, (ska lägga upp en bild, troligtvis i morrn =)

GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar