torsdag 10 november 2011

Bilbesiktning och namnsdagstårta!

Har vart till Tierp idag och besiktigat bilen. Den gick igenom med blankt papper!!!! Vilken skön känsla, sådana smågrejer gör vardagen lite roligare.

Ikväll blir det tårta, jag har namnsdag och bilen gick igenom besiktningen. Dubbelt firande, inte för att vi brukar fira namnsdagar så värsta mkt förutom med god fika. Men jag har gått och suktat efter tårta så länge... så då passade jag på att göra en idag.


Innehåll: vanlig tårtbotten, mosade jordgubbar, chokladmousse och vaniljkräm. Dekorationen är spritsad grädde, chokladmousse och Noblesse apelsinchoklad. Mmmmm.
  Ser framemot kvällen när HELA familjen kommer in och fikar.

2 kommentarer:

  1. MUMS vad god den där tårtan såg ut att vara! *slickar sig runt munnen* Grattis på namnsdagen och grattis till besiktningen!Kram Linda

    SvaraRadera
  2. mums säger jag med, så god den såg ut och grattis på namnsdagen!
    så roligt att bilen gick igenom, jag var där jag med och ombesikta min bil idag som också gick igenom nu, så himla skönt!

    SvaraRadera