onsdag 9 november 2011

Lite pyssel

Idag är en otroligt fin dag, solen skiner och det var minusgrader i morse när man klev upp.
  Efter att jag lämnat älsklingsfisarna på dagis tog jag en lång promenix i friska luften.

De senaste kvällarna har jag pysslat lite eller rättare sagt målat. Jag har målat om en stol och klätt om dynan till den. Stolen ska stå i köket.
                                                    Före......


                                                   Efter....
Jag är väldigt nöjd med resultatet och den passar utmärkt i köket!

2 kommentarer:

  1. Gud vad kul att du skaffat blogg, den måste följas!
    Och vad fin stolen blev, du är så himla duktig!
    Vi måste se till att ses snart, kram kram

    SvaraRadera
  2. Vad fin den blev! Så händig du e! Vi måste träffas snart tycker jag, det e allt för lång tid mellan gångerna!
    Kram kram

    SvaraRadera