fredag 18 november 2011

Fredag lördag söndag

Ahhhhhhh fredag!
Jag har jobbat tre dagar så jag får säga så =)... När det är nytt jobb så går man och är nervös hela tiden. Har gått bredvid ordinarie kokerska denna vecka och har hjälpt till och provat på... Idag har jag stekt pannkaka i mer än 1 & 1/2 timme. Men jag tycker det är ganska rogivande att steka pannkaka, behöver inte tänka så mkt.
  På måndag ska jag göra allt själv. Göra mat, duka fram, fixa grönsaker mm. Men det går säkert bra. Bara jag inte blir allt för nervös. Mitt inre karma kommer vara: " inte stressa, det här går bra"!

Men nu är det helg så jag ska ta det lugnt och inte tänka allt för mkt!

I morrn ska vi till Enköping till ett par kompisar där en fyller år. Ska bli riktigt kul o trevligt!!
 På söndag blir det nog ut i skogen med traktorn och hela familjen att titta efter en adventsgran. TÄNK att det är advent nästa helg... herregud så fort det går!!!!

Nu efter jobbet var jag in på den lokala pysselaffären och köpte ett papier mache älghuvud/ rådjurshuvud. Låter kanske sådär men det är jättehäftigt. Ska antingen göra decopage eller måla det och kanske ha det i köket el vardagsrum, vi får se!!!!


På tal om älg......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar