söndag 20 november 2011

Saffransbullar


Det regnar.... inte så kul inledning men det är sanning. Plusgrader och regn. Det hade varit mkt trevligare med minusgrader och SNÖ!!!!
  Jag har bakat saffransbullar idag och fick hjälp av Evelina.


Det här är Evelinas egengjorda bulle. Fin tycker jag, hon är duktig!

Jimmy sover och när han sovit klart ska vi ta traktorn ut i skogen och hämta en adventsgran och ha med oss lite fika =). Mysigt.
  Sen ikväll ska jag träffa några vänner framme i byn och äta något gott hoppas jag =).

Veckan framför oss består av jobb och strykning av julgardiner, måste upp innan nästa söndag!!! Mkt viktigt!!!! Plus ljusstakar såklart!!
  Och på tisdagkväll ska jag och mor på efterlängtad pysselkväll som anordnas i församlingshemmet. Riktigt kul ska det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar